Bilişim Hukuku

Bilişim Hukuku alanında Ekşioğlu Hukuk Ofisi, çözüm ortaklarımız ile her geçen gün gelişmekte olan bilgi teknolojileri alanında, e-ticaret, basın, sosyal medya, telekomünikasyon, yazılım ve bilgisayar donanımı alanlarında faaliyet gösteren müvekkillerimiz başta olmak üzere bilişim hukuku alanında yasal danışmanlık, dava takibi, uyuşmazlık risk yönetimi, uyum ve birleşme süreçlerinin hukuki yönetimi, sözleşme süreçlerinin yönetimi danışmanlığı, lisanslama ve fikri mülkiyet haklarının korunması olmak üzere çeşitli hizmetler sağlamaktadır.

Bilişim Hukuku Alanında Ofisimizin Sağladığı Hizmetler

* İnternet sitelerine yönelik hukuk danışmanlığı,

* Bilişim suçlarına ilişkin yasal dava danışmanlığı,

* Üyelik sözleşmeleri ve son kullanıcı sözleşmelerinin yazılması, mevcutların incelenmesi ve mevzuata uygun hale getirilmesi,

* İnternet içerik sağlayıcı ve yer sağlayıcısına yönelik sözleşmelerin incelenmesi, danışmanlık,

* İnternet yoluyla oluşan ihlaller, Sosyal medyada telif hakları ve reklam gelirlerine ilişkin sözleşmeler, Erişimin engellenmesi ya da engellenen erişeme ilişkin yasal başvurular,

* E-ticaret ile ilgili yasalara uyum, Mesafeli satış sözleşmeleri yazımı, Ödeme sistemleri mevzuatı ve açık bankacılık işlemlerinin mevzuat yönünden incelenmesi,

* İnternet sitelerinin birleşme ve satın almaları, Lisanslamaya ilişkin yasal danışmanlık hizmetleri, Yazılım geliştirme, yazılım bakım ve güncelleme, bulut bilişim hizmeti ve diğer bilgi teknolojileri sözleşmeleri,

Tüm bu konuların Tüketicinin korunması, Kişisel verilerin korunması ve gizlilik, açısından incelenmesidir.

© Copyright 2004 - 2024 - EKŞİOĞLU HUKUK OFİSİ Tüm Hakları Saklıdır.